Usługi

BiS Konto

Rachunek wygodny

dostęp online

powiadomienie o transakcjach przez SMS

karta debetowa

Usługa BLIK  - płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

 

BLIK to nowoczesny standard płatności dostępny w aplikacji mobilnej Beskidzkiego Banku Spółdzielczego - eBo Mobile Pro.

BLIK działa na smartfonach z systemami operacyjnymi Android oraz iOS, a do korzystania
z  usługi niezbędne jest połączenie z Internetem.

BLIK dostępny jest dla:

  • osób fizycznych, które posiadają rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
    i ukończyły 13 rok życia,
  • osób fizycznych, które posiadają rachunek bieżący i prowadzą działalność gospodarczą.

BLIK umożliwia:

  • dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
  • dokonanie przelewu na telefon,
  • wypłatę gotówki w bankomatach.

Jak działa BLIK ?

Płacenie BLIK’iem sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości mobilnej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie sklepu internetowego, a na samym końcu autoryzuje transakcję w aplikacji mobilnej.

Jak aktywować BLIK ?

W bankowości mobilnej eBo Mobile PRO, w opcji „Więcej” > Ustawienia aktywuj usługę BLIK – czynność ta wymaga wskazania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, do którego będzie przypisana usługa BLIK oraz akceptacji Regulaminu.

Jak płacić usługą BLIK ?

  1. W bankowości mobilnej, eBO Mobile PRO, wybierz rachunek, z którego płacisz BLIKiem a następnie kliknij ikonę „Kod BLIK”.
  2. Wpisz wygenerowany Kod BLIK – np. w terminalu w sklepie – kod jest ważny przez
    2 minuty!
  3. Zatwierdź transakcję kodem PIN, którym logujesz się do bankowości mobilnej.

 

Jak wysłać przelew na telefon za pomocą BLIK ?

  1. Wystarczy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję Aplikacji Mobilnej eBO Mobile PRO, którą znajdziesz w Sklepie Play.
  2. Wejść na Aplikację Mobilną eBO Mobile PRO i wybrać opcje  BLIK - przelew na telefon,
  3. Wybrać odbiorcę lub wpisać numer telefonu,
  4. Sprawdzić dane przelewu i zatwierdzić kodem PIN!

 

Jak otrzymać przelew na telefon za pomocą BLIK ?

  1. Wystarczy zalogować się do Aplikacji Mobilnej eBO Mobile PRO,
  2. Wejść w opcje Więcej – BLIK i włączyć możliwość odbierania przelewów  na telefon.

 

Gotowe!

 

BLIK - limity transakcji:

    

Limity jednorazowe:

     wypłata gotówki – maksymalny 1.000 zł

     płatności w sklepach – maksymalny 1.000 zł

     zakupy online – maksymalny 3.000 zł

     przelew na telefon  – maksymalny 500 zł

   

Limity dzienne:

     wypłata gotówki – maksymalny 1.000 zł

     płatności w sklepach – maksymalny 1.000 zł

     zakupy online – maksymalny 3.000 zł

     przelew na telefon  – maksymalny 1.000 zł

    

Limity miesięczne:

     wypłata gotówki – maksymalny 30.000 zł

     płatności w sklepach – maksymalny 30.000 zł

     zakupy online – maksymalny 90.000 zł

     przelew na telefon  – maksymalny 10.000 zł

 

BLIK – szybka płatność

  • z kodem BLIK wygenerowanym przed logowaniem i bez PINu dla płatności do 100,00 zł w sklepach stacjonarnych.

baner 667x277