BLIK
Usługa BLIK - płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.
BLIK to nowoczesny standard płatności dostępny w aplikacji mobilnej Beskidzkiego Banku Spółdzielczego - eBo Mobile Pro.
BLIK działa na smartfonach z systemami operacyjnymi Android oraz iOS, a do korzystania
z usługi niezbędne jest połączenie z Internetem.
BLIK dostępny jest dla:
- osób fizycznych, które posiadają rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy
i ukończyły 13 rok życia, - osób fizycznych, które posiadają rachunek bieżący i prowadzą działalność gospodarczą.
BLIK umożliwia:
- dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
- dokonanie przelewu na telefon,
- wypłatę gotówki w bankomatach.
Jak działa BLIK ?
Płacenie BLIK’iem sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości mobilnej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie sklepu internetowego, a na samym końcu autoryzuje transakcję w aplikacji mobilnej.
Jak aktywować BLIK ?
W bankowości mobilnej eBo Mobile PRO, w opcji „Więcej” > Ustawienia aktywuj usługę BLIK – czynność ta wymaga wskazania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, do którego będzie przypisana usługa BLIK oraz akceptacji Regulaminu.
Jak płacić usługą BLIK ?
- W bankowości mobilnej, eBO Mobile PRO, wybierz rachunek, z którego płacisz BLIKiem a następnie kliknij ikonę „Kod BLIK”.
- Wpisz wygenerowany Kod BLIK – np. w terminalu w sklepie – kod jest ważny przez
2 minuty! - Zatwierdź transakcję kodem PIN, którym logujesz się do bankowości mobilnej.
Jak wysłać przelew na telefon za pomocą BLIK ?
- Wystarczy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję Aplikacji Mobilnej eBO Mobile PRO, którą znajdziesz w Sklepie Play.
- Wejść na Aplikację Mobilną eBO Mobile PRO i wybrać opcje BLIK - przelew na telefon,
- Wybrać odbiorcę lub wpisać numer telefonu,
- Sprawdzić dane przelewu i zatwierdzić kodem PIN!
Jak otrzymać przelew na telefon za pomocą BLIK ?
- Wystarczy zalogować się do Aplikacji Mobilnej eBO Mobile PRO,
- Wejść w opcje Więcej – BLIK i włączyć możliwość odbierania przelewów na telefon.
Gotowe!
BLIK - limity transakcji:
Limity jednorazowe:
wypłata gotówki – maksymalny 1.000 zł
płatności w sklepach – maksymalny 1.000 zł
zakupy online – maksymalny 3.000 zł
przelew na telefon – maksymalny 500 zł
Limity dzienne:
wypłata gotówki – maksymalny 1.000 zł
płatności w sklepach – maksymalny 1.000 zł
zakupy online – maksymalny 3.000 zł
przelew na telefon – maksymalny 1.000 zł
Limity miesięczne:
wypłata gotówki – maksymalny 30.000 zł
płatności w sklepach – maksymalny 30.000 zł
zakupy online – maksymalny 90.000 zł
przelew na telefon – maksymalny 10.000 zł
BLIK – szybka płatność
- z kodem BLIK wygenerowanym przed logowaniem i bez PINu dla płatności do 100,00 zł w sklepach stacjonarnych.