eBO Mobile PRO
Bankowość mobilna eBO Mobile PRO to usługa szyta na miarę dla tych, którzy Bank chcą mieć zawsze pod ręką!
- dla każdego użytkownika bankowości elektronicznej EBO - z dostępem do smartfona lub tabletu! również dla użytkowników iPhon'ów (system iOS)
- dostęp do konta 24h na dobę / 7 dni w tygodniu
- oszczędność czasu – płatności za rachunki krajowe - zapłać podczas spaceru, kąpieli, oglądania telewizora!
- gdzie jest najbliższy bezprowizyjny bankomat? eBO Mobile PRO go wskaże!
- bankowość mobilna eBO Mobile PRO to aplikacja dedykowana na urządzenia mobilne Android, iOS i Huawei.
Przeznaczenie i usługi podstawowe:
- składanie poleceń przelewu w złotych, w tym przelewów natychmiastowych
- realizacja przelewów do Urzędu Skarbowego,
- przeglądanie historii rachunku tj. sald oraz zmian stanu rachunku,
- wybór motywów aplikacji,
- podgląd procentowego lub kwotowego salda rachunku,
- podgląd wykresu wydatków i wpływów.
- doładowanie telefonu.
Limity transakcji - standardowe:
- jednorazowy: 2.000 zł
- dzienny: 5.000 zł
- miesięczny: 10.000zł
Uwaga: Limity mogą być inne, ale nie wyższe niż limity dla Systemu eBO obsługiwanego przez przeglądarkę internetową!
Wybrane usługi dodatkowe:
- realizacja tzw. "fotoprzelewów" z kodem QR,
- sprawdzanie lokalizacji najbliższych bezprowizyjnych bankomatów.
Instalacja aplikacji:
Pamiętaj!
Jeśli dotychczas korzystałeś z bankowości mobilnej, aplikacja wymaga nowej instalacji.
Zanim przystąpisz do instalacji:
1/ przygotuj urządzenie z dostępem do internetu (np. komputer) do zalogowania się do bankowości elektronicznej EBO oraz
2/ sprawdź czy telefon, na którym chcesz zainstalować aplikację eBO Mobile PRO spełnia wymogi techniczne, które sprawdzisz w Strefie Klienta.
Aplikację zainstalujesz w kilku krokach:
Na urządzeniu mobilnym wybierz sklep, z którego będziesz korzystał:
Google Play / Apple Story czy AppGallery, poszukaj aplikacji Bank BBS EBO Mobile PRO
a następnie:
Zainstaluj >>> otwórz >>> aktywuj aplikację
Na urządzeniu stacjonarnym zaloguj się do eBO RWD, a następnie :
wybierz Ustawienia / środki dostępu /dostęp mobilny >>> dodaj urządzenie
nazwij urządzenie mobilne, które dodajesz a następnie ustaw kod PIN
>>> dalej: autoryzuj dodanie nowego urządzenia
przepisz lub zeskanuj do dodawanego urządzenia mobilnego kod autoryzacyjny
>>> podaj ustawiony wcześniej kod PIN
Aplikacja została zainstalowana – możesz się do niej zalogować !