Aktualności

Google Pay

 

Płać telefonem jak kartą

 

sprawdź...

Informujemy, że od 20 marca 2020 r. organizacje płatnicze VISA i MasterCard podniosły limit jednorazowej transakcji zbliżeniowej bez użycia PIN z dotychczasowych 50 zł do 100 zł.

 

Dzięki temu Klienci Beskidzkiego Banku Spółdzielczego posiadacze kart VISA  mogą dokonywać płatności zbliżeniowych do 100 zł bez użycia kodu PIN.

 

Przypominamy równocześnie, że transakcje kartami płatniczymi odbywają się w oparciu o wartość limitu zdefiniowaną na danym terminalu POS. To oznacza, że prośba o podanie PIN przy transakcji powyżej 50 zł w najbliższym czasie zależeć będzie od tego, czy dany terminal POS został zaktualizowany.

 

Zachęcamy do korzystania z kart płatniczych VISA, a także z aplikacji Google Pay.

Szanowni Klienci!

 

Informujemy, że od 26 marca 2020 r. obowiązują zmienione godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Aktualne godziny obsługi Klienta udostępnione są w zakładce Placówki.

 

Ponadto ponownie rekomendujemy:

  • dokonywanie wypłat gotówki w bankomatach,
  • realizowanie transakcji za pomocą bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej,
  • wykorzystywanie w miarę możliwości funkcji zbliżeniowych przy płatnościach kartami płatniczymi.

 

Przepraszamy za utrudnienia wynikające z nadzwyczajnych i niezależnych od Banku okoliczności.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

Więcej na stronie ZBP.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 17 marca 2020 r. do odwołania Punkt Obsługi Klienta nr 2 w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 408 będzie nieczynny.

 

Powodem decyzji o czasowym zamknięciu placówki jest absencja pracowników korzystających z opieki nad dziećmi, w związku z decyzją Prezesa Rady Ministrów o zamknięciu placówek edukacyjnych i wychowawczych.

 

Jednocześnie informujemy, że Klienci którzy muszą osobiście dokonać operacji w placówce Banku, mogą udać się do każdej z pozostałych placówek, które są otwarte dla Klientów.

 

Informacje o aktualnych godzinach obsługi Klienta udostępnione są w zakładce Placówki.

 

Przepraszamy za utrudnienia wynikające z nadzwyczajnych i niezależnych od Banku okoliczności.

Szanowni Klienci

 

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, w trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników Banku, prosimy o ograniczenie wizyt w placówkach Banku do niezbędnego minimum.

 

Informujemy, że czasowo zmianie ulegają godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Informacje o aktualnych godzinach obsługi Klienta udostępnione są w zakładce Placówki.

 

Dla Państwa bezpieczeństwa rekomendujemy:

  • dokonywanie wypłat gotówki w bankomatach,
  • realizowanie transakcji za pomocą bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej,
  • wykorzystywanie w miarę możliwości funkcji zbliżeniowych przy płatnościach kartami płatniczymi.

 

Przepraszamy za utrudnienia wynikające z nadzwyczajnych i niezależnych od Banku okoliczności.

Beskidzki Bank Spółdzielczy informuje o wprowadzeniu promocyjnej wysokości prowizji w wysokości 0% od kwoty udzielonego EKO kredytu.

Termin obowiązywania promocyjnych warunków - do dnia 30 czerwca 2020r.

Jeżeli planujesz zakup urządzenia służącego ochronie środowiska, to EKO kredyt jest właśnie dla Ciebie.

Więcej o EKO Kredycie piszemy Tu.

eko kredyt

Zgubiony czy ukradziony portfel z dokumentami i kartą płatniczą to duży problem – co wtedy robić?.

1/ Nawet jeżeli nie masz konta zastrzeż dokumenty i kartę - telefonicznie pod numerem 828 828 828 lub osobiście w banku.

2/ W przypadku kradzieży dokumentów – zgłoś się do najbliższej jednostki Policji.

3/ W celu wyrobienia nowego dokumentu - zawiadom gminę lub placówkę konsularną.

Pamiętaj, że utracone dokumenty mogą zostać wykorzystane do wyłudzania kredytów, kradzieży wypożyczanych przedmiotów czy też dokonywania zakupów z odroczoną płatnością lub innych celów przestępczych.

W dowolnej placówce naszego Banku każdy (niezależnie od tego czy jest naszym klientem) może dokonać zastrzeżenia dokumentów tożsamości. Zgłoszone dokumenty wprowadzimy do ogólnopolskiej bazy - System Dokumenty Zastrzeżone.

System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE Związku Banków Polskich to ogólnopolska baza milionów skradzionych i zagubionych dokumentów. Chroni przed wyłudzeniami z użyciem cudzej tożsamości. Tylko w IV kwartale 2019 r. zastrzeżono w Polsce ponad 56 tysięcy dokumentów.

W systemie uczestniczą wszystkie polskie banki w tym Beskidzki Bank Spółdzielczy.

Więcej informacji o systemie dokumenty zastrzeżone znajdziesz na stronie Związku Banków Polskich.

 

zgubiony dokument

Korzystając z bankowości elektronicznej EBO w Beskidzkim Banku Spółdzielczym możesz nie tylko wykonać przelew natychmiastowy czy też sprawdzić historię swojego rachunku. W bankowości EBO szybko i bezpiecznie doładujesz telefon komórkowy. Aby skorzystać z tej usługi wystarczy:

1/ zalogować się do EBO

2/ wybrać z Menu opcję Zlecenia / Doładowania

3/ wybrać operatora, wpisać numer telefonu i kwotę doładowania … i gotowe.

Usługa jest bezpłatna i dostępna również w bankowości EBO Mobile.

Zapraszamy!

 

doładowanie telefonu w EBO

 

Informujemy, że Klienci korzystający z ubezpieczeń Grupy Concordia mogą zgłaszać szkody majątkowe przez formularz on-line.

 

W dogodnym dla siebie czasie, bez ograniczenia do godzin pracy infolinii, w spokoju pozwalającym na precyzyjne podanie koniecznych informacji – zgłoś szkodę majątkową on-line FORMULARZ ZGŁOŚ SZKODĘ

 

Jak to działa? Klient wypełnia wszystkie informacje bezpośrednio na stronie, formularz jest rejestrowany, a klient otrzymuje potwierdzenie zgłoszenia na podany adres email. Rozpoczyna się procedura likwidacji szkody. Zachęcamy do korzystania z łatwego i przyjaznego narzędzia - formularza on-line.

 

Ponadto więcej na temat ubezpieczeń piszemy TUTAJ.

Dzień Bezpiecznego Internetu to święto obchodzone 11 lutego w całej Europie. Głównym jego celem jest inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych. Z tej okazji przypominamy wszystkim o konieczności dbania o bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej.

 

O bezpieczeństwie transakcji bankowych w Internecie, a także na temat bezpiecznych zakupów w Internecie znajdziemy również informacje i porady na stronie Związku Banków Polskich. Zachęcamy do lektury - BEZPIECZNE BANKOWANIE.

 

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci!

 

 11 Luty Bezpieczny Internet