BESKIDZKI BANK SPÓŁDZIELCZY
MYŚLIMY GLOBALNIE, DZIAŁAMY lokalnie
Dostępność
Beskidzki Bank Spółdzielczy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Staramy się zapewnić klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty i wpłatomaty.
W działaniach związanych z dostępnością będziemy kierować się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w tym w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) oraz dobrymi praktykami.
NEWSLETTER
Bądź na bieżąco. Zapisz się, aby otrzymać informacje o ofercie