W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej, a także do celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko". Poszczególne ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności[link].
Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:
W przypadku zidentyfikowania w Systemie EBO zdarzeń dotyczących bezpieczeństwa elektronicznych kanałów dostępu, Klient powinien zgłosić niezwłocznie do Banku zdarzenie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres bezpieczenstwo@bankbbs.pl lub telefonicznie pod nr (33) 815 79 34 wew. 70, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 – 20.00
W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu przerwij logowanie do systemu i zgłoś problem pod numerami:
33 8157934 wew. 20,34 lub mailowo na adres bezpieczenstwo@bankbbs.pl
Wymagania techniczne dotyczące eBO sprawdzisz w zakładce Strefa Klienta.
Bądź na bieżąco. Zapisz się, aby otrzymać informacje o ofercie