OFERTA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH
SPRAWDŹ, CO DLA CIEBIE PRZYGOTOWALIŚMY
BLIK
Usługa BLIK - płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.
BLIK to nowoczesny standard płatności dostępny w aplikacji mobilnej Beskidzkiego Banku Spółdzielczego - EBO Mobile PRO.
BLIK działa na smartfonach z systemami operacyjnymi Android oraz iOS, a do korzystania z usługi niezbędne jest połączenie z Internetem.
BLIK dostępny jest dla:
- osób fizycznych, które posiadają rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy i ukończyły 13 rok życia
- osób fizycznych, które posiadają rachunek bieżący i prowadzą działalność gospodarczą
BLIK umożliwia:
- dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
- dokonanie przelewu na telefon
- wypłatę gotówki w bankomatach
Jak działa BLIK ?
Płacenie BLIK’iem sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości mobilnej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie sklepu internetowego, a na samym końcu autoryzuje transakcję w aplikacji mobilnej.
Jak aktywować BLIK ?
W bankowości mobilnej EBO Mobile PRO, w opcji „Więcej” > Ustawienia aktywuj usługę BLIK – czynność ta wymaga wskazania rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, do którego będzie przypisana usługa BLIK oraz akceptacji Regulaminu.
Jak płacić usługą BLIK ?
- W bankowości mobilnej, EBO Mobile PRO, wybierz rachunek, z którego płacisz BLIKiem a następnie kliknij ikonę „Kod BLIK”
- Wpisz wygenerowany Kod BLIK – np. w terminalu w sklepie – kod jest ważny przez 2 minuty!
- Zatwierdź transakcję kodem PIN, którym logujesz się do bankowości mobilnej
Jak wysłać przelew na telefon za pomocą BLIK ?
- Wystarczy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję Aplikacji Mobilnej EBO Mobile PRO, którą znajdziesz w Sklepie Play
- Wejść na Aplikację Mobilną EBO Mobile PRO i wybrać opcje BLIK - przelew na telefon
- Wybrać odbiorcę lub wpisać numer telefonu
- Sprawdzić dane przelewu i zatwierdzić kodem PIN!
Jak otrzymać przelew na telefon za pomocą BLIK ?
- Wystarczy zalogować się do Aplikacji Mobilnej EBO Mobile PRO
- Wejść w opcje Więcej – BLIK i włączyć możliwość odbierania przelewów na telefon
Gotowe!
BLIK - limity transakcji:
Limity jednorazowe (maksymalne):
wypłata gotówki – 1 000 zł
płatności w sklepach – 1 000 zł
zakupy online – 3 000 zł
przelew na telefon – 1 000 zł
Limity dzienne (maksymalne):
wypłata gotówki – 1 000 zł
płatności w sklepach – 1 000 zł
zakupy online – 3 000 zł
przelew na telefon – 1 000 zł
Limity miesięczne (maksymalne):
wypłata gotówki – 30 000 zł
płatności w sklepach – 30 000 zł
zakupy online – 90 000 zł
przelew na telefon – 10 000 zł
BLIK – szybka płatność z kodem BLIK wygenerowanym przed logowaniem i bez PINu dla płatności do 100,00 zł w sklepach stacjonarnych.
NEWSLETTER
Bądź na bieżąco. Zapisz się, aby otrzymać informacje o ofercie
ZOBACZ RÓWNIEŻ
