W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji, a po uzyskaniu Twojej zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej, a także do celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko". Poszczególne ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności[link].

OFERTA DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

SPRAWDŹ, CO DLA CIEBIE PRZYGOTOWALIŚMY

eBO Mobile PRO

 

Przeznaczenie i usługi podstawowe:

  • składanie poleceń przelewu w złotych, w tym przelewów natychmiastowych
  • realizacja przelewów do Urzędu Skarbowego
  • przeglądanie historii rachunku tj. sald oraz zmian stanu rachunku
  • wybór motywów aplikacji
  • podgląd procentowego lub kwotowego salda rachunku
  • podgląd wykresu wydatków i wpływów
  • doładowanie telefonu

Limity transakcji - standardowe:

  • jednorazowy 2 000 zł
  • dzienny 5 000 zł
  • miesięczny 10 000 zł

 

Wybrane usługi dodatkowe:

  • realizacja tzw. "fotoprzelewów" z kodem QR
  • sprawdzanie lokalizacji najbliższych bezprowizyjnych bankomatów

 

Instalacja aplikacji:

 

Pamiętaj!

 

Jeśli dotychczas korzystałeś z bankowości mobilnej, aplikacja wymaga nowej instalacji.

 

Zanim przystąpisz do instalacji:

1/ przygotuj urządzenie z dostępem do internetu (np. komputer) do zalogowania się do bankowości elektronicznej EBO

2/ sprawdź czy telefon, na którym chcesz zainstalować aplikację EBO Mobile PRO spełnia wymogi techniczne, które sprawdzisz w Strefie Klienta.

 

Aplikację zainstalujesz w kilku krokach: 

 

Na urządzeniu mobilnym wybierz sklep, z którego będziesz korzystał:

 

Google Play / Apple Store czy AppGallery, poszukaj aplikacji Bank BBS EBO Mobile PRO

a następnie:

Zainstaluj  >>>  otwórz  >>> aktywuj aplikację                           

Na urządzeniu stacjonarnym zaloguj się do EBO RWD, a następnie :

wybierz Ustawienia / środki dostępu /dostęp mobilny >>> dodaj urządzenie    

 

nazwij urządzenie mobilne, które dodajesz a następnie ustaw kod PIN  >>> dalej:   autoryzuj dodanie nowego urządzenia

przepisz lub zeskanuj do dodawanego urządzenia mobilnego kod autoryzacyjny

  >>> podaj ustawiony wcześniej kod PIN              

 

Aplikacja została zainstalowana – możesz się do niej zalogować !

 

 

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się, aby otrzymać informacje o ofercie

Znajdź placówkę
i bankomat BBS